PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Educaţie

Opt studenți români au dat lecții de strategii de marketing în Spania

Autor: | | 0 Comentarii | 205 Vizualizari
Studenții Universității București au dat lecții de marketing colegilor din Europa
Opt studenţi ai Universității din București au fost cei mai buni la strategii de marketing, în Spania și au obținut opt medalii.

Studenții, de la Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine, Departamentul Limbi Moderne Aplicate (L.M.A.), şi de la Facultatea de Administraţie şi Afaceri (F.A.A.), au obţinut o medalie de aur, o medalie de argint și 6 medalii de  bronz la cea de-a XVIII-a sesiune Markstrat a Programului Intensiv organizat de consorţiul DUKENET. Anul acesta competiția s-a desfășurat în perioada 16 – 23 aprilie la Valencia, Spania.

Membrii echipei care au reprezentat Universitatea din Bucureşti au fost: Darius Grigorie (aur, L.M.A.), Andreea Nicoleta Murgu (argint, L.M.A.), Andra Musatoiu (bronz, L.M.A.), Oana Iosif (bronz, L.M.A.), Crina Miriam Crețu (bronz, L.M.A.), Eliana Rusu (bronz, L.M.A.), Camelia Alexandra Prodan (bronz, F.A.A.) şi Oana Andreea Neamțu (bronz, F.A.A.). Echipa a fost coordonată de conf. univ. dr. Diana Ioniţă și prof. univ. dr. Magdalena Platis–Iordache, care au obţinut medalii de aur.

Românii s-au bătut în strategii cu mai bine de o sută de studenți  din Franţa, Spania, România, Ungaria, Germania, Olanda, Polonia, Belgia, Italia.

Conf. univ. dr. Diana Ioniță, de la Universitatea București, a declarat: „Dukenet este o reţea care a fost înfiinţată acum 20 ani şi cuprinde universităţi din Europa (Danemarca, Ţările de Jos, Finlanda, Franţa, Germania, Italia, Spania, Suedia, Marea Britanie, Norvegia, România, Polonia). Din anul 2008, Universitatea din Bucureşti a devenit partener cu drepturi egale, urmând să trimită anual studenţi de la departamentele şi facultăţile menţionate mai sus la un stagiu intensiv de strategii de marketing. În anii anteriori, o astfel de distincţie a deschis uşile companiilor multinaţionale la angajare, făcând  diferenţa între absolvenţii noştri şi alți candidaţi”.

În cadrul programului Markstrat, studenţii au luat parte timp de o săptămână la 12 runde de simulare pe probleme de marketing, online, în limba engleză fiind coordonaţi de către profesori/instructori din ţările participante. Au fost testate cunoştinţele de limba engleză, limbajul terminologic specific domeniului marketing, conceptele teoretice de marketing şi management, competenţele IT, dar şi modul de lucru în echipă, viteza şi spontaneitatea luării deciziilor și găsirea soluţiilor, munca în regim de stres, competenţa de autoevaluare şi de reacţie în situaţii limită. Strategia folosită de către firma virtuală concepută de studenţii Universităţii din Bucureşti a impresionat juriul în urma rapoartelor intermediare predate la sfârşitul fiecărei runde şi a prezentării finale.

 

 

 

 


Tag-uri: Franţa, Spania, România, Ungaria, Germania, Olanda, Polonia, Belgia, Italia., programului Markstrat, Universitatea din Bucureşti, marketing, strategii de marketing, Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine, Facultatea de Administraţie şi Afaceri, Dukenet
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Opt studenți români au dat lecții de strategii de marketing în Spania .




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Cele mai distribuite articole similare

Libertatea

RTV

WOWbiz

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi
Nume: Prenume: Varsta: Email: Localitate: Judet: Telefon:


Sex: M / F




Ma abonez la newsletter
Sunt de acord cu termenii si conditiile concursului
* Toate campurile formularului sunt obligatorii