Editura Evenimentul si Capital

Parodia pe care Kim Jong-un a vrut să o distrugă rupe Internetul!

Atacul cibernetic al lui Kim s-a întors împotriva sa
Autor: | | 7 Comentarii | 1594 Vizualizari

Filmul „The Interview”, țintă a piraților nord-coreeni, a devenit cel mai mare succes al Sony Pictures pe Internet: a adus vânzări de 15 milioane de dolari în numai patru zile.

Scandalul pe care atacul cibernetic nord-coreean asupra filmului „The Interview” a constituit cea mai reușită campanie publicitară. După ce Sony Pictures a cedat în fața amenințărilor și a renunțat la lansarea în cinematografe, filmul a înregistrat un succes colosal online.

Sony a declarat că filmul a fost descărcat de peste 2 milioane de ori în zilele de miercuri, joi, vineri și sâmbătă, ceea ce a generat vânzări de 15 milioane de dolari. Pe internet, filmul se poate vedea pe YouTube, Google Play, Xbox de la Microsoft și www.seetheinterview.com.




Alte articole din categoria: EVZ Special

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
ziare.com
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro