Primul pod al pasajului Mihai Bravu a trecut testul de rezistență. Vezi cum a fost testat și când se va putea circula pe el

Primul pod al pasajului Mihai Bravu a trecut testul de rezistență. Vezi cum a fost testat și când se va putea circula pe el

Primul pod al pasajului Mihai Bravu este aproape finalizat iar în următoarele săptămâni ar putea fi deschis circulației rutiere, a declarat într-un interviu acordat Agerpres, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu.

Potrivit edilului-şef, primul pod al pasajului a trecut miercuri testul rezistenţei, în acest sens el fiind traversat de mai multe camioane.

''Să ştiţi că sunt adeptul criticii, dar numai dacă este constructivă. Aşa că vă rog să urmăriţi cu atenţie ce se întâmplă astăzi la pasajul Mihai Bravu. Primul pod este aproape finalizat. Lucrările au intrat pe ultima sută de metri, stratul de beton fiind turnat pe întreaga suprafaţă a podului. În acest moment se lucrează la hidroizolaţie şi la asfaltare, ceea ce mă determină să spun că în următoarele săptămâni poate fi deschis circulaţiei rutiere. Şi vreau să mă fac clar înţeles. Mi se tot roteşte în presă o declaraţie pe care am făcut-o în decembrie, în care spuneam că primul pod ar putea fi inaugurat în luna martie - atenţie! - 'dacă vremea va permite acest lucru'. Nu reiau problemele cu nămeţii cu care ne-am confruntat cu toţii, vreau însă să vă precizez clar că în contract termenul de finalizare pentru acest pod este aprilie-mai, deci suntem în grafic. Chiar ieri, primul pod al pasajului a trecut testul rezistenţei. El a fost traversat de mai multe camioane, pentru a-i fi verificată rezistenţa înainte de a fi deschis circulaţiei'', a spus primarul general.

El a anunţat că au început lucrările şi la al doilea pod al pasajului.

Ne puteți urmări și pe Google News

''Am început lucrările şi la cel de-al doilea pod, prin montarea primelor două picioare. Vă reamintesc că pasajul Mihai Bravu rezolvă subtraversarea a două puncte esenţiale, Splaiul Unirii şi Dâmboviţa, pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte, intersecţia Mihai Bravu cu calea Văcăreşti, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piaţa Sudului. Scopul proiectului îl reprezintă descongestionarea traficului din zona intersecţiei şoseaua Mihai Bravu - Splaiul Unirii - calea Văcăreşti şi, nu în ultima instanţă, închiderea inelului principal de circulaţie'', a precizat Oprescu.