Produsele sub mărci proprii din marile magazine sunt ,în mare proporţie, româneşti. Vezi aici care retailer deţine majoritatea

Produsele sub mărci proprii din marile magazine sunt ,în mare proporţie, româneşti. Vezi aici care retailer deţine majoritatea

Produsele vândute sub marca proprie de cei mai importanți retaileri din comerțul românesc reușesc să câștige din ce în ce mai mult teren în alegerile consumatorilor din România, iar ponderea acestor produse a ajuns între 13%, în cazul Kaufland, liderul pieței, și peste 80% îm cazul Lidl, care are cele mai mari vânzări sub marcă proprie din comerțul local.

“Ponderea mărcilor proprii în totalul vânzărilor din cadrul magazinelor Carrefour depășea, la sfărșitul anului 2016, 15%, ceea ce înseamnă o crește de 3% față de 2015”, reiese din informațiile transmise de reprezentanții Carrefour, la solicitarea News.ro, citat de Profit.ro

Pentru acest an, reprezentanții lanțului de retail estimează continuarea tendinței de creștere.

“Estimăm o creștere de cel puțin 5%, ceea ce se va traduce și printr-o pondere mai mare a acestei categorii în cadrul vânzărilor din rețeaua magazinelor Carrefour cu format mare", au menționat reprezentanții Carrefour.

Ne puteți urmări și pe Google News

Produsele vândute sub marcă proprie în magazinele Kaufland reprezintă13% din totalul ofertei.

“În ceea ce privește vânzările, ponderea acestora se încadrează în tendințele de evoluție a mărcilor proprii la nivel național”, a explicat directorul de comunicare al Kaufland România, Valer Hancaș.

Retailerul german de tip discount Lidl vinde cele mai multe produse sub marcă proprie.

“Peste 80% dintre articolele comercializate în magazinele noastre sunt marcă proprie. Așadar, contribuția lor în totalul vânzărilor este una foarte importantă pentru companie”, au menționat reprezentanții Lidl.

Lidl, care operează o rețea de peste 200 de magazine, a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 1 miliard de euro, astfel valoarea vânzărilor de produse sub marca proprie au ajuns în urmă cu doi ani la 800 de milioane de euro.

“Produsele marcă proprie au o contribuție substanțială la aceste rezultate și la menținerea trendului ascendent înregistrat de Lidl. Aceste produse reprezintă și unul dintre motivele pentru care clienții preferă rețeaua noastră”, au completat reprezentanții Lidl.

Carrefour susține că românii au din ce în ce mai mult încredere în astfel de produse, mai ales datorită faptului că sunt realizate în proporție de 98% de către producători români.

“De altfel, consumatorii încep să înțeleagă că aceste produse sunt comparabile din punct de vedere al calității cu mărcile naționale, însă au un preț mult mai bun. Iar diferența de preț dintre mărcile private și brandurile consacrate esta data de o investiție mai mică în marketing și publicitate, iar această diferență am ales sa o transferam în buzunarul consumatorului”, au completat reprezentanții retailerului francez.