PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Fotbal intern

EURO 2020. Avem logo, ne mai trebuie un metrou

Autor: | | 2 Comentarii | 351 Vizualizari
Răzvan Burleanu, președintele FRF FOTO: AGERPRES
Bucureștiul are nevoie de un mijloc de transport fiabil, care să facă legătura cu Aeroportul Otopeni. Proiectul trebuie finalizat până la începutul anului 2020, pentru că în vară Capitala trebuie să organizeze patru meciuri de la Euro

Bucureștiul are un logo pentru Campionatul European din 2020. Competiția are programate patru partide (trei din grupe și o optime de finală) pe „Arena Națională”, din Capitala României.

Patru stadioane vor fi reabilitate

În weekend a fost lansată emblema competiției, iar la eveniment au participat, printre alții, Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal, Gabriela Vrânceanu Firea, primarul general al Bucureștiului, dar și Davor Suker, fost mare atacant croat, în prezent reprezentant al UEFA.

Proiectul Euro este amplu și prevede, printre alte aspecte, recondiționarea stadioanelor Dinamo, Rapid, Steaua și Arcul de Triumf. Acestea vor găzdui antrenamentele echipelor care vor veni la București. Cea mai spinoasă problemă este cea a transportului. Inițial, autoritățile au vorbit despre o linie de metrou care să facă legătura între Aeroportul Otopeni și Capitală.

În primăvara acestui an, verdictul a fost îngrijorător: magistrala va fi gata, dar în 2021. Adică la un an după încheierea competiției!

„I-aș spune metrou de suprafață“

La începutul acestei luni, Sorin Bușe, ministrul Transporturilor, a anunțat că se ia în calcul un proiect mai rapid: metroul ușor.

„Se pune problema faptului că metroul către Aeroportul Otopeni va fi gata în 2021, după Euro. Am o veste pe care o pot confirma în două săptămâni. I-aș spune metrou de suprafață. Este o soluție foarte creativă și foarte modernă, care exista într-un dosar în Minister. Este ușor de realizat. Va circula la 15 minute, în funcție de trafic, și poate fi orientat către București și către alte orașe din țară. Poate funcționa și noaptea”, a spus Bușe.

Prezentă la ceremonia lansării logoului, Gabriela Vrânceanu Firea a vorbit despre proiectele de infrastructură. „Vă asigur că proiectele asumate de municipalitate vor fi finalizate. Mă refer la modernizările de infrastructură care intră în responsabilitatea PMB – reabilitarea străzilor, modernizarea arterelor cu linii de tramvai din zona adiacentă Arenei Naţionale, realizarea de parcări. Sunt proiecte de anvergură, esențiale pentru buna desfășurare a competițiilor, dar de care bucureștenii vor beneficia în continuare. Şi pentru fiecare dintre acestea deja au fost făcuţi paşi concreţi, aşa cum am promis. Capitala României va fi pregatită!”

Răzvan Burleanu este și el optimist că România nu se va face de râs, pierzând meciurile de la Euro. „Lucrăm în permanenţă pentru un succes organizatoric sportiv. Pentru Bucureşti şi pentru România, proiectul Euro 2020 are o valoare aproape imposibil de cuantificat la dimensiunile ei reale”.


Tag-uri: euro, euro 2020, camionatul european 2020, Gabriela Vrânceanu Firea, Răzvan Burleanu, Davor Suker, UEFA, Dinamo, Rapid, Steaua, Arcul de Triumf
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului EURO 2020. Avem logo, ne mai trebuie un metrou.




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Cele mai distribuite articole similare

Libertatea

RTV

WOWbiz

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi
Nume: Prenume: Varsta: Email: Localitate: Judet: Telefon:


Sex: M / F




Ma abonez la newsletter
Sunt de acord cu termenii si conditiile concursului
* Toate campurile formularului sunt obligatorii