Editura Evenimentul si Capital

Provocarea lui Robert Turcescu pentru Cătălin Tolontan şi Mircea Toma: Sutele de mii de euro pentru finantările electorale mascate, pe filieră elvetiană prin trustul lui Voiculescu

Robert Turcescu
Autor: | | 28 Comentarii | 7572 Vizualizari

Jurnalistul Robert Turcescu lansează, " o provocare pentru Cătălin Tolontan şi Mircea Toma", dezvăluind pe blogul său cum veneau banii pentru campanie, pe filiera elveţiană. Două contracte ale Intact Media Group, fotografii şi înscrisuri sunt publicate în premieră, iar cea care semnează în calitate de director executiv al Intact Media Group, este Alessandra Stoicescu.

O anchetă jurnalistică efectuată de Robert Turcescu demonstrează cum au beneficiat politicienii români, în decembrie 2012, de finanţări electorale mascate, venite pe o filiera elveţiană, din partea unei firme private străine, deşi legea finanţării partidelor politice din România interzice o astfel de practică. Alessandra Stoicescu semnează în calitate de director executiv al Intact Media Group, atrage atenția Robert Turcescu, pe blog, și îi provoacă pe  Cătălin Tolontan şi Mircea Toma să se pronunțe.

Primul document publicat de Robert Turcescu este contractul cu numărul 101/03.12. 2013, încheiat între grupul de presă al familiei Voiculescu ( SC INTACT MEDIA GROUP SĂ) şi firma elveţiană SC Centredes Affaires Helvetico-Roumaines SRL, în care se scrie negru pe alb că e vorba de servicii care vizează “în principal, promovarea Beneficiarului şi a candidaţilor desemnaţi deacesta în campania electorală pentru alegerile parlamentare din 2012″.

Suma de aproape 20.000 de euro nu pare mare, dar într-un alt contract semnat pe 12.12.2012 între aceleaşi entităţi, valoarea crește șa 200.000 de euro pentru “publicarea unui număr de 10 advertoriale pe site-l antena3.ro, jurnalul.ro şi incomemagazine.ro în perioada 15 decembrie 2012-15 ianuarie 2013.

Turcescu arată că, potrivit  Registrul Comertului din Elveția, patronii firmei “SC Centre des Affaires Helvetico-Roumaines SRL” sunt de fapt doi români și un elvețian: Aurelian Duca, Andrei Călin Zanc și Jean Di Domenico. Director de marketing al firmei, după cum reiese din contracte este Camelia Molletta.

Jurnalistul Robert Turcescu dezleagă pas cu pas încrengătura care maschează tehnicile de finanţare ale partidelor, prin care banii nu se mai duc direct către trusturile de presă, cum vin  de afară, chiar dacă este ilegal, dar, câteodată, mai scapă prin documente şi adevăratul scop al finanţărilor de genul ăsta, adică bani pentru promovare electorală! Priviţi şi citiţi dovezile AICI




Alte articole din categoria: Divertisment

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
ziare.com
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
Nume: Prenume: Varsta: Email: Localitate: Judet: Telefon:


Sex: M / F




FACEBOOK
evz.ro