PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Bucureşti

RIDICAREA MAŞINILOR a devenit ILEGALĂ. Sentinţa VIZEAZĂ două SECTOARE din Bucureşti, dar poate funcţiona ca PRECEDENT pentru TOATĂ ŢARA

Autor: | | 58 Comentarii | 11845 Vizualizari
MASINA_01
Consiliile locale au modificat ilegal Codul Rutier, a stabilit instanța. Precedentul poate arunca în aer ridicările de mașini din toată țara. Decizia aruncă în aer şi afaceri foarte profitabile făcute prin forţarea şoferilor să achite tarife mult umflate. Este vorba de 210 lei simpla ridicare a mașinii pe platformă o operațiune de trei minute, 168 de lei kilometrul de transport și 168 de lei depozitarea mașinii, pe zi, taxă achitată la aceeași valoare dacă mașina stă acolo 15 minute sau 24 de ore.

Avocatul Gheorghe Piperea a obţinut, la începutul acestei săptămâni, o hotărâre definitivă şi irevocabilă stabileşte că ridicarea maşinilor parcate în locuri nepermise, precum şi taxarea proprietarilor acestora, la recuperare, sunt ilegale. Mai mult, persoanele care au plătit deja respectiva taxă sunt îndreptăţite de acum să solicite returnarea banilor. Citiţi mai mult: România, așa cum nu o vezi la TV: Cum TE JEFUIEȘTE Poliția Locală și șmecherii care ridică mașini Hotărăre emisă de Curtea de Apel Bucureşti aruncă în ilegalitate ridicarea maşinilor parcate în locuri nepermise în sectoarele 4 şi 6 ale Capitalei. Potrivit avocatului Gheorghe Piperea, cel care a obţinut respectiva decizie, devine ilegală şi perceperea taxelor de returnare a maşinii. Persoanele care au plătit deja această taxă sunt îndreptăţite să solicite returnarea sumelor. "Spre deosebire de chestiunea clauzelor abuzive, de exemplu, legea Contenciosului Administrativ reglementează în mod expres situaţia în care un anumit act a fost declarat ilegal. În această situaţie, respectivele prevederi încetează automat să-şi mai facă efectul", ne-a spus Piperea. Dosare pe rol şi pentru celelalte sectoare În ultimii ani, mai mulţi avocaţi au obţinut pentru clienţii lor anularea amenzilor primite pentru parcare neregulamentară. De această dată, însă, Piperea a contestat chiar legalitatea unor hotărâri de Consiliu Local, fapt care generalizează efectele deciziei. Concret, pentru că amenzile primite de şoferi erau contestate uşor, iar instanţele dădeau decizii favorabile, mai multe consilii locale au decis să aducă modificări la Codul Rutier. Una dintre modificari prevede că nu mai e nevoie să vină poliţistul de la Poliţia rutieră să asiste firma care ridică maşinile parcate ilegal, ci vine agentul de la Poliţia comunitară. Astfel, nu se mai emite un proces verbal de contravenţie, ci o dispoziţie de ridicare, asupra căreia judecătoria nu se mai poate pronunţa. Era anulată astfel, posibilitatea de a contesta în justiţie amenda, în cotextul în care contravenţia a fost înlocuită cu o taxă de returnare a maşinii. Gheorghe Piperea a susţinut în faţa judecătorilor de la Tribunalul Bucureşti şi,ulterior, în faţa celor de la Curtea de Apel, că un act normativ cum este Codul Rutier nu poate fi modificat decât prin lege sau prin ordonanţă. Ambele instanţe i-au dat dreptate. Din datele revistei Capital, pe rolul Tribunalului Bucureşti se află deja dosare similare care vizează ridicările de maşini din sectoarele 2 şi 3 ale Capitalei. Mai mult, având în vedere că pratica hotărârilor de consiliu a fost adoptată şi în alte oraşe din ţară, decizia Curţii de Apel poate funcţiona ca un precedent.
TOP 3 RECOMANDĂRI EVZ.RO:
  • DEZVALUIRI. Unde au greşit contabilii “Mafiei Industriei Alimentare”. Tone de produse au fost transportate fictiv cu un Tico sau cu o furgonetă Dacia!
  • ANCHETĂ FĂRĂ PRECEDENT. Misterioasa dispariție a unui cadavru
  • Primarul Galațiului a cheltuit o SUMĂ RECORD pentru iluminatul festiv al orașului
TOP 3 ARTICOLE POPULARE:
  • ZECE FOTOGRAFII senzaţionale făcute din SPAŢIU | GALERIE
  • EVZ A GĂSIT BANII! Un miliard de euro, dosit în bugetul pentru 2014
  • SEXY PNL. ÎNCĂ o FUNCŢIONARĂ SENZUALĂ promovată de un liberal. Primarul unui MARE ORAŞ şi-a luat SECRETARĂ TOP MODEL | GALERIE FOTO



Tag-uri: ridicare masini bucuresti, cod rutier
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului RIDICAREA MAŞINILOR a devenit ILEGALĂ. Sentinţa VIZEAZĂ două SECTOARE din Bucureşti, dar poate funcţiona ca PRECEDENT pentru TOATĂ ŢARA.




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Cele mai distribuite articole similare

Libertatea

RTV

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi