PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Economie

România are proiecte de drumuri abandonate de 3-4 ani. Homor: le termină în regie proprie

Autor: | | 0 Comentarii | 291 Vizualizari
Managementul defectuos a fost, în opinia directorului general al CNAIR, o altă cauză care a dus la probleme în executarea unor lucrări, astfel încât, în noua organizare, fiecare regională de drumuri va avea echipă solidă de management.

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) va executa o serie de proiecte în regie proprie, atât din cele vechi, blocate în acest moment, dar şi proiecte noi, pe baza experienţei dobândite în urma execuţiei lotului trei al autostrăzii Orăştie - Sibiu, a anunţat joi directorul companiei, Cătălin Homor, în cadrul unei conferinţe de prezentare a acestor proiecte.

"Am avut o experienţă destul de bună în trecut cu lotul trei al autostrăzii Orăştie - Sibiu. A fost un succes înregistrat într-un termen relativ scurt şi nu au fost evenimente care ne-au surprins. Este un precedent şi reprezintă o modalitate de implementare în termen scurt, asupra căreia deţinem controlul absolut pentru că este organizarea noastră internă, să evităm tot felul de lucruri neprevăzute legate de constructori neserioşi, oameni care au venit să facă bani nu construcţii, şi noi toţi avem de suferit", a explicat Homor.

Potrivit acestuia, prin realizarea lucrării amintite au fost create liniile directoare pe care pot fi aplicate şi în cazul altor proiecte. Totodată, un alt avantaj al lucrărilor în regie proprie îl constituie faptul că riscurile sunt mai uşor de identificat şi de gestionat şi, deşi acestea nu pot fi eliminate, probabilitatea de a se concretiza poate fi mult redusă.

Managementul defectuos a fost, în opinia directorului general al CNAIR, o altă cauză care a dus la probleme în executarea unor lucrări, astfel încât, în noua organizare, fiecare regională de drumuri va avea echipă solidă de management. "Avem în companie oameni cu experienţă în domeniu, dar ne-am propus să şi angajăm persoane cu experienţă pentru a completa echipele", a adăugat Homor.

Acesta a adăugat că în acest sistem vor fi derulate proiecte vechi care sunt blocate, unele chiar de 3 - 4 ani, din cauza incapacităţii constructorilor de a le finaliza, dar şi proiecte noi. Directorul CNAIR a subliniat faptul că instituţia a cerut şi a obţinut şi aprobarea Comisiei Europene pentru a derula astfel de proiecte, pentru a nu avea probleme cu finanţarea.

Referitor la calitatea acestor proiecte, Homor a explicat ca de verificarea lucrărilor se va ocupa şi Inspectoratul de Stat în Construcţii. De proiectare în acest cazuri se vor ocupa atât angajaţi ai companiei, dar vor exista şi proiecte care vor fi scoase la licitaţie. În prima fază, fiecare direcţie regională va avea în derulare de la unu la trei proiecte, lista putând fi lărgită, însă nu foarte mult, a mai spus Homor.


Tag-uri: drumuri, autostrazi, constructori, regie proprie, cnair, management, firme, sibiu, orastie, catalin homor
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului România are proiecte de drumuri abandonate de 3-4 ani. Homor: le termină în regie proprie.




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Cele mai distribuite articole similare

Libertatea

RTV

WOWbiz

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi