PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Timp liber

“ROMÂNIA CU ÎNCETINITORUL”. Digi 24 face analiza autostrăzilor din România

Autor: | | 0 Comentarii | 129 Vizualizari
14-07/romania-465x390
Romania e pe ultimul loc în Europa în clasamentul autostrăzilor.

Este, probabil, marea frustrare naţională. Nimeni nu înţelege de ce alţii pot, iar la noi e aproape imposibil de făcut. Şi când, totuşi, se mai urneşte ceva, totul ajunge să fie extrem de scump şi se opreşte, de regulă, la jumătatea drumului. De 25 de ani, toate guvernele promit şosele de mare viteză. După 25 de ani, Romania e tot pe ultimul loc în Europa în clasamentul autostrăzilor.

Între 27 iulie şi  1 august Digi24 HD le oferă telespectatorilor  o analiză a fenomenului, în cadrul proiectului „România cu încetinitorul”. Într-o serie de anchete şi reportaje care vor fi difuzate la „Jurnalul de seară”, de luni până vineri, de la 20.00, şi  în jurnalele de ştiri Digi24 HD, vom afla câţi bani s-au cheltuit pe autostrăzi inaugurate cu fast care, de fapt, nu au nici în ziua de azi tot ce le trebuie.

Reportajele Digi24 HD vorbesc despre cei care şi-au  pus semnătura pe cele mai păguboase contracte din istoria drumurilor româneşti. În cadrul proiectului “România cu încetinitorul”, aflati cât din distanţa dintre Constanţa şi Nădlac poate fi parcursă pe autostradă şi cât pe drumuri naţionale aglomerate.

Luni, 28 iulie, la “Jurnalul de seară”, prezentat de Cosmin Prelipceanu, Cătălin Bălan este protagonistul unui experiment jurnalistic: de cât timp este nevoie pentru a strabate cei aproape 1000 de km din portul Constanţa şi până la Nădlac. În fiecare seară, de luni până vineri, Cristina Sbîrn va transmite, în direct, de pe unul din tronsoanele de autostradă existente în România.

Proiectul „România cu încetinitorul” se încheie vineri, 1 august, cu o ediţie specială a „Jurnalul de seară”. Pe parcursul emisiunii corespondenţii Digi24 HD vor transmite în direct de pe autostrada Transilvania, din Ungaria, de pe tronsonul Orăştie –Sibiu, de pe autostrada Bucuresti-Piteşti sau din Spania, de la Madrid.

În acest moment, în România avem mai puţin de 650 de kilometri de şosea de mare viteză. Asta în timp ce Germania are peste 12.600 de km de şosea rapidă, Franţa aproape 11.000, Italia peste 6.600, iar Marea Britanie aproape 3.500. Campioni absoluţi sunt, însă, spaniolii - cu peste 16.000 de kilometri de şosea rapidă.


Tag-uri: digi 25, autostrazi, prelipceanu
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului “ROMÂNIA CU ÎNCETINITORUL”. Digi 24 face analiza autostrăzilor din România.




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Cele mai distribuite articole similare

Libertatea

RTV

WOWbiz

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi