PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Economie

Service-urile Dacia, în RĂZBOI cu Asirom: ÎNTÂRZIE despăgubirile cu lunile şi impune PIESE IEFTINE, de calitate INCERTĂ

Autor: | | 1 Comentarii | 508 Vizualizari
Service auto
Asociaţia care reuneşte majoritatea service-urilor Dacia, Renault şi Nissan de pe piaţa românească a început să rezilieze contractele pe care le avea cu Asirom, noul lider al pieţei asigurărilor RCA. Firmele de service acuză Asirom că foloseşte aceleaşi metode ca Astra şi Carpatica, asigurători intraţi în faliment, precum întârzierea plăţilor către service-uri cu lunile şi impunerea folosirii unor piese cât mai ieftine pentru reparaţii, de calitate incertă, transmite News.ro.

Astfel, asociaţia Concesionarilor Dacia, Renault şi Nissan (ACODAREN) susţine, într-un comunicat, că Asirom, companie controlată de grupul austriac Vienna Insurance Group (VIG), a preluat nu doar clienţii falimentarei companii Astra, ci şi metodele sale.

“Asirom îşi reglează socotelile financiare pe seama service-urilor noastre, nu ne plăteşte facturile, trage de timp pentru a aduna bani din piaţă şi ne creează probleme cu clienţii. Foloseşte aceleaşi metode pe care le-au folosit Astra sau Carpatica”, a declarat directorul ACODAREN, Marius Ghiban.

Potrivit asociaţiei, o metodă folosită de Asirom este prelungirea perioadei dintre constatarea şi acceptarea plăţii despăgubirii, iar în repezent asigurătorul are datorii importante şi întârzieri la plăţi către service-uri.

“Conform datelor colectate de la membrii asociaţiei zilele trecute, Asirom ne datorează peste 1.300.000 lei, având întârzieri la plată de ordinul zecilor şi sutelor de zile. În plus, avem peste 100 de maşini în diferite etape de reparaţie care aşteaptă de mult timp acordurile de la Asirom, iar clienţii noştri încep să fie iritaţi de aceste intârzieri. Noi suntem cu mâinele legate, constrânşi de respectarea contractului pe care chiar Asirom nu-l respectă faţă de noi”, a mai spus Ghiban.

Asociaţia acuză Asirom şi de faptul că încearcă să diminueze cu orice preţ valoarea despăgubirii. Astfel, prin platformele de aprovizionare cu piese de schimb impuse de compania de asigurări, service-ul ar fi constrâns să comande doar de la anumiţi furnizori cu preţuri foarte mici. 

“Calitatea şi originea acestora nu este asumată de asigurător. Există cazuri în care aceste piese au origine îndoielnică sau sunt chiar contrafăcute”, susţine ACODAREN. 

Ca o consecinţă, asociaţia a decis să rupă relaţiile contractuale cu Asirom. “Am depus la Asirom notificările de reziliere pentru 55 de contracte ale noastre care mai erau în vigoare. Clienţii Dacia, Renault sau Nissan pot sta liniştiţi dacă au de făcut reparaţii pe o poliţă Asirom. Fără contracte, vom putea repara mai repede şi mai bine decât acum! Chiar dacă birocraţia este mai mare, ne ocupăm noi în locul clienţilor, fără costuri suplimentare pentru ei”, a mai precizat directorul ACODAREN. 

 


Tag-uri: Vienna Insurance, Carpatica Asig, Asirom, acuzatii Asirom, service auto, Dacia, Renault
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Service-urile Dacia, în RĂZBOI cu Asirom: ÎNTÂRZIE despăgubirile cu lunile şi impune PIESE IEFTINE, de calitate INCERTĂ .




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Cele mai distribuite articole similare

Libertatea

RTV

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi