Sloganul lui Iohannis "reciclează" o reclamă la bere

14-06/pnldeschidere-465x390
Autor: | | 4 Comentarii | 601 Vizualizari

Un slogan folosit de Klaus Iohannis în discursul de sâmbătă pare a fi preluat dintr-o reclamă la bere, lansată cu mult înainte, scrie DCNews. Și purtătorul de cuvânt al PNL reciclează un slogan folosit în 2012, din campania dusă pentru Traian Băsescu de Monica Macovei și Mihai Neamțu.

Cel care i-a scris discursul lui Klaus Iohannis a fost influențat de o reclamă la berea Bucegi. "România trebuie să devină țara lucrului bine făcut! ", a spus Klaus Iohannis la mitingul de lansare a candidaturii la prezidențiale. Proprietarul firmei care a condus campania lui Traian Băsescu, în 2004, s-a aflat alături de Vasile Blaga, la adunarea de sâmbătă, din Piața Victoriei. Însă reclama la berea Bucegi a fost realizată de o altă companie. Firma de publicitate care a creat reclama "Bucegi-Meserii pentru România" nu are legătură cu campania electorală sau cu Iohannis. În celebrul clip difuzat de Heineken, încă din vara anului 2014, se folosește sintagma "bucuria lucrului bine făcut". Discursul lui Iohannis din 27 septembrie bate monedă pe "România lucrului bine făcut".

Dar nu este singurul slogan reciclat la mitingul ACL din Piața Victoria. Alina Gorghiu, purtător de cuvânt PNL, a ciatat cu entuziasm din Monica Macovei, Mihai Neamțu și Traian Băsescu, cei care, după eșecul referendumului, "își lua țara înapoi". "Îl lansăm astăzi pe cel care va fi presșdintele României pentru 10 ani! Vom câștiga, nu am niciun fel de îndoială! Ne vrem Romania înapoi!", a spus Alina Gorghiu.  




Alte articole din categoria: Politica

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
ziare.com
unica.ro
fanatik.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi