Târgul de turism. Reduceri la cazare cât vârsta ta și transport cu un euro

Românii sunt din ce în ce mai interesați de ofertele turistice, iar discounturile sunt interesante FOTO: MARIAN ILIESCU
Autor: | | 0 Comentarii | 3307 Vizualizari

Mai avem mult până vom ajunge să promovăm turismul așa cum o fac târgurile internaționale, dar turoperatorii au avantajul de a fi învățat cum să câștige inima românului: cu reduceri

Standurilor de la Târgul de Turism, inaugurat ieri, parcă le lipsește gradoarea celor celor pe care le vedem la târgurile externe, iar modul zgomotos în care își promovează unii turoperatori oferta îți dau dureri de cap. Ce contează este, însă, cu ce rămâi după o vizită la târg: cu ofertele, interesante și avantajoase ca preț. Târgul se va derula până duminică, la Romexpo, biletul de intrare costând 10 lei.

Grecia și Bulgaria „bat” tot

Reducerile sunt generoase. Cine vrea destinații ieftine poate alege Grecia și Bulgaria. Pentru Grecia, Hello Holidays are o ofertă în care se poate obține o reducere cât vârsta turistului. Dacă o noapte de cazare este de 55 de euro, într-un hotel din insula Zakynthos, iar turistul are 40 de ani, atunci se scad 40 de euro din tariful camerei, iar costul final va fi de 15 euro. „Trebuie ca vârsta să nu depășească prețul camerei. Oferta e valabilă în extrasezon, iar cei care cumpără pentru sezon au acces la reduceri procentuale”, ne-a explicat unul dintre angajații de la stand. Bulgaria a venit de asemenea cu prețuri foarte bune, pornind de la 13-17 euro pe noapte în hoteluri din Albena, cu micul dejun inclus, în oferta Iri Travel. Cazarea la acest preț este la două stele.

Turcia, prețuri mici și nu prea

S-a vorbit despre noile zone de conflict, și despre cât de „disperați” vor fi turoperatorii ca să ne aducă la ei în țară. Pentru destinația Turcia, discounturile anunțate pentru early booking sunt de 45% față de prețurile din sezon. Cu toate astea, tarifele pentru un sejur all-inclusive cu transportul asigurat cu avionul pornesc de la un preț minim de 400 de euro, și variază, în medie, în jurul a 600 – 650 de euro, în oferta TUI, pentru stațiuni turce precum Bodrum, Kusadasi, Belek. Cazarea este asigurată la hoteluri de patru și cinci stele.

La 600 - 700 de euro găsești, însă, sejururi „combinate” în marile orașe europene, în oferta Ztour. De exemplu, o excursie de 6 nopți, costă 619 euro, în Roma și Barcelona, transportul fiind asigurat cu avionul. Un sejur de nouă nopți Barcelona și Tenerife costă 680 de euro, în aceleași condiții de transport.

Transport cu 1 euro în țară

La capitolul „oferte locale” ne-a atras atenția și promoția diviziei de transport a Christian Tour, Memento Bus. Cu ocazia lansării, turoperatorul pune la vânzare 10.000 de bilete de un euro pentru călătorii cu autobuzul dus-întors de la București la Brașov, Tulcea, Sibiu și Craiova.

Sărbători ieftine pe Litoralul românesc

Cum de Paște și de 1 Mai românii rămân „la glie”, turoperatorii de pe Litoral și din zonele montane au venit la târg cu oferte interesante. În Sudul Litoralului, un pachet de cinci nopți de 1 Mai și Paște costă, la un hotel de patru stele, 725 de lei. În plus, vestea bună este că sejururile all-inclusive câștigă și la noi tot mai mulți adepți. Și oferta stațiunilor balneo a fost bine reprezentată. Bihorul, pe teritorul căruia se află stațiunea Băile Felix, a avut un stand special, iar Oradea s-a promovat sub motto-ul „Capitala art nuveau a apelor termale”. Și pentru că agențiile par să fi depășit faza în care cred că pot câștiga un turist doar cu cazare și masă, ofertele de spa sau de petrecere a timpului liber din zonă erau intens promovate.

Asociația Corinei Martin a gonit turiștii

O „pată de culoare” la târg a fost prezența Asociației Litoral – Delta Dunării, prezidată de Corina Martin. În două pavilioane, C4 și C5, era aporape imposibil să discuți cu personalul de la standuri din cauza zgomotului asurzitor pe care câțiva tineri îl făceau cântând la microfoane și bătând la tobe, la acest stand. „Am înțeles că va dura în fiecare zi până la ora 15.00”, ne-a declarat un expozant pe care, deși se afla la o distanță considerabilă de sursa zgomotului, de abia îl auzeai de la o jumătate de metru. Domnișoarele de la standul din imediata apropiere a Asociației Litoral se rugau ca show-ul să nu dureze prea mult. Până la închiderea ediției nu am reușit să vorbim cu Corina Martin pentru a afla ce strategie stă în spatele acestui tip de promovare.






Alte articole din categoria: Economie

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
ziare.com
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro
loading...