Telekom Romania, venituri de aproape 300 milioane euro în primul semestru

Telekom Romania, venituri de aproape 300 milioane euro în primul semestru

Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications au anunțat principalii indicatori de performanță pentru al doilea trimestru al anului fiscal 2015, încheiat la 30 iunie 2015, raportați de către OTE Group.

„Succesul serviciilor integrate oferite sub umbrela MagentaONE este reflectat de o creștere constantă, cu peste 124.000 de clienți la sfârșitul lunii iunie, cu 36.000 mai mulți decât în primul trimestru al acestui an. Portofoliul de business al operațiunilor mobile a continuat să se dezvolte, cu o creștere de 6,4% a bazei de clienți și venituri din servicii mai mari cu 18,8%. Mai mult, implementarea dinamică a tehnologiei FTTH a continuat și în T2. Pe termen mediu și lung, estimăm ca aceasta să genereze rezultate pozitive în ceea ce privește veniturile și abonații și ne așteptăm ca noii clienți și cei existenți să aleagă beneficiile acestei tehnologii”, a afirmat Anastasios Tzoulas, Director Executiv Financiar, grupul de companii Telekom Romania.

Rezultatele financiare raportate de Telekom Romania Communications pentru T2 2015 păstrează aceeași direcție ca cele din T1 2015, cu rate de creștere în domenii cheie, precum oferte integrate și TV. Veniturile au fost de 150,5 milioane de euro, cu 0,5% mai mari decât în T2 2014. Pentru prima jumătate a anului 2015 veniturile au fost de 299,2 milioane de euro, cu 2,3% mai mici decât în prima jumătate a anului 2014. ProForma EBITDA pentru T2 2015 a fost de 26,1 milioane de euro, cu 41,9% mai mică decât în T2 2014, reflectând impactul costurilor directe, precum cele de interconectare, cele cu dispozitive și produse IT, precum și nivelul scăzut înregistrat de alte venituri.

Numărul de clienți care utilizează serviciile integrate MagentaONE a depășit 124.000, ceea ce a generat o creștere relevantă a veniturilor din mobil de 170% în T2 2015 vs. T2 2014. Cifre pozitive au fost raportate și pentru serviciile TV. Baza de clienți a crescut cu 2,7% în T2 2015 la 1,42 milioane.

Ne puteți urmări și pe Google News

Principalii concurenţi ai companiei sunt Vodafone şi Orange.