PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Economie

TOPUL mașinilor anului 2014. Care sunt bolizii care au dominat piaţa auto | GALERIE FOTO

Autor: | | 0 Comentarii | 896 Vizualizari
În fiecare an, noi modele de mașini își fac apariția pe piața internațională. Cele mai multe mașini încearcă în ultimii ani să surprindă prin măsurile de siguranță și prin gadgeturile care îi fac viața mai ușoară oricărui șofer. Cu toate acestea, anul acesta au dominat modele noi ale mașinilor deja celebre pe mapamond.

Audi A3 Cabriolet - In Romania, noul Audi A3 Cabrio va fi lansat in luna aprilie a anului urmator. Preturile precum si cota de productie alocata pietei locale vor fi communicate ulterior de catre Porsche Romania, reprezentantul Grupului VW-Audi.

Dacia Duster Pick-up -  Duster Pick-up 2015 se va vinde atat cu motorizari pe benzina, cat si cu motoare diesel. Scopul acesteia este sa fie un rival pentru Fiat Strada si Volkswagen Saviero, doua automobile utilitare care au succes in Brazilia. Dar, chiar daca in Romania vedem acest Duster pick-up cu numele romanesc, cel mai probabil, masina se va vinde sub numele de Renault. Va avea numai o caroserie cu 2 locuri si o bena care va transporta cel mai probabil undeva intre 600 si 800 kg.

Porsche Macan - Noul Porsche Macan are la baza SUV-ul compact Audi Q5 si masoara 4,699 metri in lungime, 1, 923 metri in latime, respectiv 1,624 metri in inaltime, fiind astfel cu aproximativ 146 milimetri mai scurt, cu 16 milimetri mai ingust, dar si cu 82 milimetri mai jos comparativ cu ultima generatie a modelului Cayenne, model de la care preia numeroase influente stilistice - atat la nivel interior, cat si la nivel exterior.

Hyundai Genesis - Noul Genesis dispune de un propulsor de 3,8 litri V6 GDI, fiind completat de transmisia automata cu opt trepte de viteza, pentru a oferi o performanta rafinata. Siguranta este asigurata de noul sistem de tranctiune dezvoltat de Hyundai, HTRAC, cu suspensie spate multi-link si o distributie aproape egala a greutatii.

Bmw Seria 2 – În raport cu predecesorul său, Seria 2 Cabriolet are o caroserie mai lungă, mai lată şi un ecartament şi amptament mărit. Interiorul este mai spaţios, pasagerii şi bagajele având la dispoziţie mai mult loc. Antifonarea şi plafonul escamotabil din material textil au primit îmbunătăţiri semnificative, acesta din urmă fiind regândit de la zero. În ceea ce priveşte noutăţile tehnologice pe care le aduce acest model se numără şi posibilitatea efectuării de actualizări wireless pentru sistemul de navigaţie, derulate prin intermediul cartelei SIM integrate.

Mercedes Benz CLA Shooting Blake – Prin designul sau cu linii de coupe, CLA Shooting Brake este fratele mai mic al lui CLS Shooting Brake. Fata de CLA (sedan-coupe cu patru usi), CLA Shooting Brake ofera mai mult loc pentru pasagerii din spate, in special la cap (+4 cm). Noul break Mercedes-Benz are 4.630 mm lungime, 1.777 mm latime si 1.435 mm inaltime, avand un portbagaj de 495 litri, extensibil pana la 1.354 litri. Masina poate fi echipata pentru inceput cu doua motorizari diesel si trei pe benzina, precum si cu tractiune integrala (4MATIC) pentru motorul pe benzina de top (CLA 250 4MATIC).

Tesla model 3 - Berlina 100% electrică Tesla Model S e deja o maşină impresionantă, mai ales în versiunea de top P85+. Dar Elon Musk, fondatorul şi preşedintele companiei americane Tesla Motors, a hotărât că trebuie făcute nişte îmbunătăţiri, aşa că P85+ a devenit acum „old news”, deoarece Model S poate fi echipat acum cu tracţiune integrală. Şi pentru că este vorba despre o maşină 100% electrică, o Tesla Model S cu tracţiune integrală are, de fapt, două motoare electrice – unul în faţă şi unul în spate. Iar asta înseamnă că dacă alegi modelul de top P85D (D vine de la Dual Motors), o să ai de-a face cu o maşină care ascunde sub caroseria sa nu mai puţin de 691 CP şi 930 Nm.


Tag-uri: bmw, mercedes, masini, masina anului, masina, tesla, masina tesla, masina electrica, benzina, motor, hyunday, macan, hyundai, dacia, dacia duster, duster pick up, dacia duster pick up, masini 2014, top masini, bmw seria 2
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului TOPUL mașinilor anului 2014. Care sunt bolizii care au dominat piaţa auto | GALERIE FOTO.




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Cele mai distribuite articole similare

Libertatea

RTV

WOWbiz

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi