Auto

Ford a lansat astăzi producția modelului B-Max la uzina din Craiova. Traian Băsescu - primul client

Autor: Cristian Ionescu | luni, 25 iunie 2012 | 87 Comentarii | 4213 Vizualizari
Ford_B-Max_07
Ford a lansat astăzi producția oficială a monovolumului compact B-Max, un model prezentat în primăvară, la Salonul auto de la Geneva. Primele B-Max-uri asamblate la Craiova vor ajunge la clienții care vor plăti minim 13.400 de euro (prețul minim) odată cu venirea toamnei.


UPDATE: 15.06. Stephen Odell, președintele Ford Europa, a declarat în fața jurnaliștilor prezenți la eveniment că nu știe câte mașini vor fi produse până la finele acestui an la uzina din Craiova.

Șeful Ford a continuat să surprindă, spunând că nu poate estima câte B-Max-uri vor fi vândute în România în 2013.

UPDATE: 14.10.
Traian Băsescu a primit un Ford B-Max roșu! Cheile mașinii, împreună cu o factură proforma, i-au fost înmânate de șeful Ford Europa, Stephen Odell.

Președintele s-a urcat în monovolumul oltenesc și a ieșit în curtea fabricii Ford.

Traian Băsescu mai are un SUV Duster de aceeași culoare, primit de la Dacia.

UPDATE: 14.05.
Stephen Odell, președintele Ford Europa, prezent la eveniment: ”Vom produce un al doilea motor la uzina din Craiova, în cel mai scurt timp”.

Este vorba de o unitate alimentată cu benzină, de 1.5 litri, care va intra în portofoliul fabricii oltenești, alături de ”micul gigant” 1.0 Ecoboost, recent laureat cu titlul de ”Motorul Internațional al anului”.

UPDATE: 13.57.
Președintele a ținut un discurs în fața celor strânși în uzina Ford pentru lansarea lui B-Max. Băsescu a punctat: ”vreau să fiu primul care cumpără un Ford produs la Craiova”. UPDATE: 13.37. Traian Băsescu a ajuns la fabrica Ford din Craiova. Președintele a fost întâmpinat de șefii Ford pe Europa.

După câteva amabilități, șeful statului a intrat în uzină și s-a deplasat spre șcena amenajată în interior pentru acest eveniment. Băsescu a trecut chiar prin fața liniei de producție dedicate Fordului oltenesc.

UPDATE: 12.30. Traian Băsescu este așteptat la 13.30 la uzina Ford din Craiova. Președintele va participa la pornirea liniei de producție dedicată modelului B-Max.


A fost mai întâi motorul 1.0 Ecoboost. A venit acum rândul marii vedete - B-Max.

Ford lansează astăzi producția oficială a monovolumului compact B-Max, un model prezentat în primăvară, la Salonul auto de la Geneva.

Primele B-Max-uri asamblate la Craiova vor ajunge la clienți odată cu venirea toamnei.

Cea mai ieftină versiune - 1.4 - 90 CP Ambiente - va costa 13.400 de euro cu TVA inclusă. Vârful de gamă are un preţ mare pentru o maşină atât de mică: 17.650 de euro.

Ford vizează asamblarea unui număr de 60.000 de unități B-Max, până la finele anului. Producătorul american și-a propus să crească producția de B-Max, în 2013, până la 100.000 de unități.

Ford B-Max are 4,06 metri lungime şi 1,59 metri înălțime. Modelul cu cinci locuri vine cu o gamă de şase motoare. De departe cel mai interesant propulsor este ”benzinarul” turbo de numai un litru (1.0 Ecoboost), cu trei cilindri, care poate livra 100 sau 125 de cai-putere.

Monovolumul american fabricat la Craiova compensează lipsa gabaritului cu spectaculosul sistem de acces la bord - o simbioza reușită între portierele ”clasice”, cu balamale, și cele culisante, din spate.

Găselnița care scoate definitiv B-Max-ul din anonimat este absenţa montantului B (stâlpul aflat între cele două rânduri de uși). A contribuit: Robert Stan

CITEÅžTE ÅžI:

Noul Ford B-Max poate fi comandat! Totul despre prețuri, dotări și versiuni 1.0 Ecoboost, motorul care trimite dieselul în desuetudine

Tag-uri: Ford, Monovolum, dacia, model nou, productie auto, Ford B-Max


SPUNE-TI PAREREA
Cele mai distribuite articole similare

Libertatea

RTV

Realitatea

B1

Stiri pe surse

Unica

Ziare.com

Capital

Doctorul Zilei

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.