Twitter caută un nou director general

Twitter caută un nou director general

Twitter este în căutarea unui nou șef după ce directorul său general Dick Costolo și-a dat demisia joi, pentru a lucra pe cont propriu, după cum a declarat la o teleconferință. Costolo a fost înlocuit temporar cu unul dintre fondatorii rețelei, Jack Dorsey.

Plecarea lui Dick Costolo, care a lucrat șase ani la Twitter, dintre care cinci ca director general, va intra în vigoare de la 1 iulie, însă el va continua să facă parte din Consiliul de administrație.

"A fost decizia mea", a asigurat el. "Am inițiat o discuție cu unii membri ai consiliului de administrație la sfârșitul anului trecut despre succesiunea la postul de director general", a precizat acesta.

"Aceasta tranziție este rezultatul deciziei lui Dick de a trece la altceva", a insistat Jack Dorsey, menționând că grupul a confirmat prognoza pentru trimestrul curent. El a spus că prioritatea sa este de a asigura o tranziție lină și de a continua buna activitate desfășurată de Dick și echipa sa, dând asigurări că nu se va produce nici o mare schimbare strategic, informează Agerpres.

Ne puteți urmări și pe Google News

Autor al primului "tweet" postat pe rețeaua socială, Jack Dorsey a fost de asemenea primul director general al companiei între 2007 și 2008. De asemenea, el este patronul fondator al societății Square, specializată în plăți mobile, unde va continua să-și exercite funcțiile actuale.

Twitter a informat că pentru găsirea unui director general permanent a constituit un comitet asociat cu unul dintre cofondatorii rețelei, Evan Williams, care va recurge la o agenție de “head-hunter” pentru efectuarea "unei cercetări la nivel mondial, ce va ține cont de candidați interni și externi".

Rețeaua de socializare, intrată pe piața de capital la începutul lunii noiembrie 2013, pare să-i convingă greu pe investitori asupra capacităților sale de a accelera creșterea și interesul reprezentat pentru utilizatorii săi.

Twitter a anunțat pentru primul trimestru din acest an o cifră de afaceri de 436 milioane de dolari considerată dezamăgitoare față de propriile prognoze, precum și o pierdere netă de 162 milioane de dolari.

Twitter declara 302 milioane de abonați la sfârșitul lunii martie, cu 14 milioane în plus față de sfârșitul anului 2014.