PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Educaţie

Ai uitat de cel mic? Află că el a sunat la Telefonul Copilului și a spus tot

Autor: | | 0 Comentarii | 208 Vizualizari
Anul trecut, la numărul 116 111, 30 de procente din copiii care au sunat au sesizat probleme legate de lipsa de comunicare, 24% relații dificile cu părinții, iae 12% s-au confuntat cu crize de identitate.

Un copil din doi, care au sunat la Telefonul Copilului 116 111, în 2014, a solicitat consiliere psihologică de lungã duratã pentru o mai bună relație cu părinții, au anunțat reprezentanții Asociației telefonul Copilului.  24,05% din copii au semnalat probleme de relaționare deficitarã cu pãrinții, 12,98% neînțelegeri cu pãrinții, 12,46% s-au luptat cu o crizã de identitate 7,72% cu tulburãri de comportament, 5,10% cu gânduri extreme 

116 111 este linia europeanã de asistențã pentru copii, gestionatã în România de Asociația Telefonul Copilului și Telekom România.

. „Faptul cã douã treimi dintre copiii care au sunat la 116 111 au manifestat, la începutul apelului, tristețea, apãsarea, frica, anxietatea, reprezintã un diagnostic îngrijorãtor și un semnal de alarmã atât pentru pãrinți, cât și pentru profesioniștii din domeniul protecției drepturilor copilului, dar și pentru societate, în general. La fel de îngrijorãtor este faptul cã majoritatea copiilor nu a vorbit cu nimeni altcineva, înainte de apelul la 116 111",a a declarat Cãtãlina Florea, director executiv, Asociația Telefonul Copilului.


Tag-uri: Asociația Telefonul Copilului, apel, 116 111, copii, relații cu părinții, statistică, Telekom România
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Ai uitat de cel mic? Află că el a sunat la Telefonul Copilului și a spus tot.




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>

Libertatea

RTV

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi
Nume: Prenume: Varsta: Email: Localitate: Judet: Telefon:


Sex: M / F




Ma abonez la newsletter
Sunt de acord cu termenii si conditiile concursului
* Toate campurile formularului sunt obligatorii