Un membru CNA a propus închiderea Nașul TV!

14-05/radu-moraru-465x390
Autor: | | 6 Comentarii | 764 Vizualizari



Astăzi, în ședința CNA, postul Nașul TV a fost la un pas de a fi închis de către Consiliul Național al Audiovizualului, pentru „incitarea la acţiuni care au drept scop disoluţia autorităţii de stat”. În final, membrii consiliului au decis o amendă de 10.000 de lei.

Consiliul a analizat în ședința de astăzi două emisiuni, Ora de veghe și Actualitatea românească, realizată de Laurențiu Primo, în care acesta a vorbit despre alegerile europarlamentare.

În urma analizei, Lorand Turoș, membru CNA, a considerat că afirmațiile lui Laurențiu Primo sunt inadmisibile și a propus retragerea licenței în baza Art 95 indice 1, litera c. Mai exact, articolul spune că CNA poare cerere ridicarea licenței pentru „incitarea la acţiuni care au drept scop disoluţia autorităţii de stat.”

„Problema e că cineva, zi de zi, promovează anumite idei, pe de o parte îi înțeleg, consider că e dreptul la opinie, pe de altă parte incită la o schimbare mult prea radicală la ceea ce înseamnă sistemul politic, respectiv statul român, faptul că se spune, „să schimbăm complet sistemul din rădăcină, să eliminăm complet partidele și politicienii și să asigurăm o conducere populară acestei țări”. Chiar dacă menționează că dorește acest lucru în mod pașnic, dar acest mesaj auzim zi de zi. Cum spune și dânsul, nu vom putea schimba radical peste noapte dar putem fi o picătură chinezească. Această emisiune este o picătură chinezească, care zi de zi pune sub semnul întrebării ce înseamnă sistemul politic și ce înseamnă instituțiile statului român și Constituția. Cred că, chiar dacă e la o oră târzie, chiar dacă nu e la un post cu rating extraordinar, nu-l exonerează pe acesta de responsabilitate”.

Reprezentantul departamentului juridic a precizat că această propunere nu se susține întrucât „fapta” nu a fost săvârșită în mode repetat, acesta fiind primul raport de monitorizare pe acest subiect.

În final s-a votat amendă în cuantum de 10.000 de lei postului Naşul TV, deoarece în emisiunea „Actualitatea românească” (ediţia din 14.05.2014) au fost încălcate dispoziţiile art. 3 alin. (1) şi (2) din Legea audiovizualului;




Alte articole din categoria: Fapt divers

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
ziare.com
unica.ro
fanatik.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi